Telema 2021 aasta kliendirahulolu NPS on läbi aegade kõrgeim

E-arveldus, EDI, Uudised

Telema 2021 aasta kliendirahulolu NPS on läbi aegade kõrgeim

Telema kliendi rahulolu näitaja on juba üheksandat aastat järjes tõusuteel. Sel aastal vastas küsitlusele üle 1564 inimese tõstes NPS tulemuse 72,8 peale. Küsitlus annab meile kasulikku tagasisidet nii klientide rahulolu, kui ka tootearenduse vaatest. 

Telema kliendi rahulolu on juba üheksandat aastat tõusuteel. 2021. aastal hindasid meid kõrgelt ühtekokku üle 1564 inimese viies NPS hinnangu 72,8 peale. B2B International-is avaldatud artikli sõnul on parimad NPS skoorid ärisektoris vahemikus 65-70.

Meil on rõõm olla hinnatud oma ala suunanäitajana, kuid veelgi olulisemad Telema jaoks on küsitluse käigus kogutud klientide kommentaarid. Tänu sellele on meil võimalik parandada ja arendada nii tooteid, kui ka siseprotsesse. 

Nii on viimastel aastatel välja töötatud arvete kinnitusringi automatiseeriv Telema eFlow ning sel aastal ilmavalgust näinud tooteandmete haldamise platvorm Telema PDS. Mõlemad tooted on arendatud just klientide tagasisidele toetudes. 

Telema EDI teenused töötavad märkamatult taustal toetades ja automatiseerides klientide tarneahela protsesse. Kord aastas palub Telema kõigil oma kasutajatele jagada oma kogemusi, andes meile suure hulga positiivset tagasisidet:

 

“Üks parimaid ettevõtteid Baltikumis, kellega saada EDI tööle!” Raimondas Šulinskas, Husqvarna OÜ/Lietuva UAB

“Pidev süsteemide arendamine ja toodete pakkumine. Kiire ja sõbralik probleemide lahendamine, mõistetakse kliente (isegi kui ei suudeta selgitada IT probleeme professionaalsel tasemel).“  Guna Berzina, L´Oreal Baltic SIA 

“Professionaalne team! Lahendused mis päriselt töötavad Sinu firma heaks!” Relika Aruoja, Realiseerimiskeskus OÜ

“Telema teenus kuulub klassi, milles hea teenuse tunnus on märkamatus.” Holger Krause, Värvifoorum OÜ

“Digitaliseerimine on möödapääsmatu ettevõtte kõikides tegevussuundades. Telema lahendustega saame kokku hoida aega ja kasutada vähem (inim)ressursse ning olla kokkuvõttes efektiivsemad.” Jaanus Murakas, E-Piim Tootmine AS

 

Mis on NPS?

NPS ehk Net Promoter Score mõõdab klientide rahulolu läbi kahe küsimuse: „Kui tõenäoliselt soovitaksid Telemat oma sõbrale või kolleegile?“ ja “Miks?”. Hinnata saab 10-palli skaalal, kus hinde 0-6 andjaid loetakse rahulolematuteks klientideks, 7-8 palliga hindajaid passiivseteks ning hinde 9-10 andjaid ettevõtte lojaalseteks klientideks ja fännideks.

Telema mõõdab NPS-i alates 2012. aastast. Oleme parandanud oma tulemusi läbi aastate, mõistes üha enam klientide soove ja leides neile võimalikult kiireid lahendusi. Meie südameasjaks on mõista klientide probleeme ning pakkuda seeläbi kvaliteetsemaid teenuseid.