ENG LIT LAT
LOGIN
Esileht

Telema kliendilood

Trüki

Kuidas teised ettevõtted kasutavad EDI? Millised on nende kogemused, komistuskivid ja õppetunnid EDI rakendamisel? On teistel neist midagi õppida, mõni nõuanne või nipp, mida saaks kasutada?

Käesolevast infokirjast alates toob Telema lugejateni oma klientide lugusid, mis peegeldavad EDI kasutamist igapäevases äritegevuses.


Dreigsas UAB
               
Pakub laia valikut maailma eksootilistest maitsetest. Sortimendis on tooteid Kaug-Idast, aga ka delikatessid Kreekast, Hispaaniast ja Prantsusmaalt.
Tuntuimad kaubamärgid:
Kikkoman
Telema teenus:
EDISupplier
Tarnekohti:
ligikaudu 300
Tooteid saab osta ka veebipoest “RytuValgiai.lt” – Aasia Eined
Tarnetihedus:
iga nädal
Dokumendimaht kuus:ligi 2000 tellimust ja arvet
Majandustarkvara:Rivile Gama

Tagasi sisukorda

Aasia maitsete esindaja Dreigsas - veebitarnijast EDI teenuseni


“EDI on aidanud Dreigsasel püsida Leedu saja kiireima kasvutempoga ettevõtte hulgas”, väidab ettevõtte director Virgis Majorovas. Dreigsas UAB tarnib tervislikke ja eksootilisi toiduaineid kõigile Leedu suurimatele jaekettidele, sealhulgas Maximale, Rimile, Prismale, Palinkile ja Rivonale. Tuntuimad kaubamärgid nende valikus on Kikkomani ja Blue Dragoni kastmed. Dreigsas UAB käive 2014. aastal oli üle 2,5 miljoni euro ning ettevõtte palgal oli 11 töötajat.

"Esimese kümne tegutsemisaasta jooksul sai firma tuhandeid tellimusi paberil, faksi, meili või telefoni teel. Tellimuste andmete sisestamine majandustarkvarasse ja rohkem kui tuhande arve väljastamine andis täiskohaga tööd kahele või isegi kolmele inimesele," selgitab hr. Majorovas. Arvete saatmine klientidele tavapostiga võttis palju aega ning lisas otsekuludesse veel vähemalt 400 eurot kuus.

2007. aastal hakkas Dreigsas kasutama Telema veebiteenuseid. See võimaldas täita jaemüüjate nõuded EDI tellimuste ja e-arvete osas, leevendas tellimuste kogumisega seotud muresid ning kõrvaldas arvete saatmise postikulud. Paraku tuli Telema WebSupplier lahendust kasutades majandustarkvarasse Rivile Gama andmed ikkagi käsitsi sisestada. “Dokumendimahu kasvades otsustasime 2013. aastal valida integreeritud Telema EDISupplier lahenduse", meenutab hr. Majorovas. Liidestamine oli sujuv ja lihtne, sest tarkvarasse Rivile Gama on sisse ehitatud Telema EDI Moodul. Täisautomaatne Telema EDISupplier lahendus toimis nii efektiivselt, et kui Maxima alustas Leedus üleminekut 4-dokumendi tarneprotsessile, oli Dreigsas kohe valmis alustama.

Dreigsase direktor Virgis Majorovas rõhutas turvalise ja töökindla lahenduse vajalikkust ka külalislektorina LKVIA seminaridel (link LKVIA artiklile) Kaunases ja Vilniuses. “Me ei saa riskida tellimuste kaotsiminekuga, sellepärast hindame Telema katkestusteta teenust väga kõrgelt”. Hoolimata algsest vastuseisust on tänaseks kõik Dreigsase töötajad EDIga väga Rahul. Dreigsase juht selgitab: “Meie töötajatel on nüüd aega tegeleda toodete müümisega ja kliendisuhtlusega, selmet sisestada süsteemi tellimusi”.

Tagasi sisukorda