ENG LIT LAT
LOGIN
Esileht

Telema toodete ja teenuste uudised

Trüki

Telema eFlow on kohal - võtke järjekorda

18. novembril 2015 näitas Telema oma kauaoodatud ostuarvete menetlemise teenust Telema eFlow. Esmaesitlusele Tallinna Tehnikaülikooli Tudengimajja kogunes üle 120 Eesti ettevõtte esindaja. Telema eFlow on lahendus ostuarvete elektroonseks kulujaotuseks ja kinnitamiseks. Telema eFlow automatiseerib ja lihtsustab arvete menetlusprotsessi. Arvete haldamine muutub läbipaistvamaks, vähendades kulusid ja pakkudes paremat kontrolli.

“Tõenäoliselt kõige ilusam arvete kinnitusring maailmas” - nii kõlab uue toote juhtlause. Ja õigusega, sest tootearendusse kaasati parimaid kasutajaliideste disainereid. Kuid Telema eFlowd ei tasu valida vaid disaini pärast. Telema EDI teenuseid juba kasutavate klientide jaoks on Telema eFlow puuduvaks pusletükiks - ühes elektroonses keskkonnas saab nüüd menetleda nii kauba- kui kuluarveid. Siin on 5 peamist põhjust, miks valida Telema eFlow.

Täna kasutavad teenust kolm pilootklienti ning kümne ettevõttega on sõlmitud eellepingud. Nõudlus uue teenuse järele on osutunud ootamatult suureks ja järgmisi liitumisi saame lubada 2016. aasta teises kvartalis. Kui teie ettevõttel tekkis lahenduse vastu huvi, “lunastage järjekorranumber”, võttes ühendust Telema eFlow tootejuhi Ayrton Grossmanniga, ayrton.grossmann@telema.com.


Tagasi sisukorda

Telema Portaal: dokumendivahetuse logid ja alarmid  

Esimesed viis Telema EDISupplier klienti kasutavad alates 2015. aasta novembrist igapäevatöös tuliuut Telema Portaali. Telema Portaal on kõigi Telema klientide hüvanguks loodud veebirakendus. Kasulikku leiab sealt mitte ainult veebiteenuste kasutaja, vaid ka integreeritud EDI teenuste klient. Dokumendivahetuse logi, võrgustikus olevate ja ühendatud partnerite nimistu, klienditoe KKK, abipäringu vorm ning mitmed teised iseteeninduse võimalused on vaid mõned näited Telema Portaali funktsionaalsusest.

Uus Telema Portaal on senisest nägusam ja kasutajasõbralikum. Arendusprotsessi olid kaasatud Eesti parimad UX disainerid. Vastvalminud uue Telema Portaali muudavad eriti mugavaks:
  • Kasutaja töölaud, mis näitab muuhulgas Telema EDI ühenduse staatust
  • Dokumendivahetuse logi koos dokumentide kiirotsinguga
  • Võimalus siduda oma ettevõttega uusi partnereid
  • Alarmid, mis viitavad tähelepanu vajavatele dokumentidele.

Kõik integreeritud EDI teenuseid kasutavad kliendid viiakse uude portaali üle 2016. aasta esimeses kvartalis. Teised kliendid saavad uut portaali kasutama hakata järk-järgult 2016. aasta jooksul.


Tagasi sisukorda

2016 viib Telema MMT Google Playsse

2016. aastal tuleb turule Telema MMT lahenduse uus versioon. Telema MMT on mobiilirakendus ettevõtetele, kelle müügiesindajad käivad kauplustes tellimusi tegemas. 2015. aasta lõpuks oli Telema MMT-l rekordarv kasutajaid - igapäevaselt on rakendus abiks enam kui 300 müügiagendile. Uued kasutajad toovad alati kaasa uusi ideid rakenduse arendamiseks.

Järgmise versiooni suurim uuendus viib Telema MMT Androidi-kasutajate harjumuspärasesse rakenduste ostukeskkonda Google Play. Sealtkaudu muutub edaspidi mugavamaks uute versioonide allalaadimine, mille saab seadistada suisa automaatseks.

Teoks saab ka paljude poolt küsitud rakenduse kasutajakohaselt meelepäraseks seadistamine. Kasutajad saavad valida tumeda või heleda tausta ning erinevate tekstisuuruste vahel. Telema MMT müügiinfo moodul võimaldab talletada infot enda ja ka konkureerivate toodete kohta. Uus Telema MMT versioon ühildub uusimate Androidi seadmetega ja toob kasutajateni muu hulgas parema pildihalduse, hinnakehtivuse perioodide määramise tootekaardil ning müügi- ja tarneajaloo kliendikaardil.


Tagasi sisukorda

Telema eAuction 2.0 - pöördoksjoni lahendus Selverile

2015. aasta detsembrist kasutab Selver Telema eAuction teenuse uut versiooni. Selver on pöördoksjoni teenust juba 7 aastat kasutanud ning nüüd oli aeg suuremateks uuendusteks. Telema eAuction sobib paljude kiirelt muutuvate asendustoodetega kategooriate ostuprotsessis. Lahendus võimaldab tehtud pakkumisi automaatselt võrrelda ning kinnitatud sortimendi õigete koodidega mugavalt majandustarkvarasse importida.

Täna kasutatakse Telema eAuction lahendust puu- ja köögivilja hangetel. Tarnijad teevad oma pakkumised, jaemüüja valib nende seast sobivad ja koostab järgmise perioodi sortimendi. Samal hetkel teavitab süsteem kaupluse valikust tarnijaid, kes saavad valmistuda järgmise perioodi kaubasortimendi tarneteks.


Tagasi sisukorda