Telema investeerib oma EDI süsteemi arengusse miljon eurot

EDI, Uudised

Telema investeerib oma EDI süsteemi arengusse miljon eurot

EDI-teenus ehk elektrooniline andmevahetus on ettevõtete jaoks ärikriitiline teenus. Enam kui 5000 Balti riikide kauplust ja 1500 tarnijat on usaldanud oma olulised äriprotsessid Telema hoolde. Telema EDI-võrgustiku kaudu vahetavad nad igapäevaselt üle 60 000 tellimuse ja arve.

Kui jaemüüja tellimus ei jõua tähtajaks tarnijani, jäävad poeriiulid tarbijate jaoks tühjaks. Seepärast väärtustab Telema oma süsteemi töökindlust väga ja on uhke oma ülikõrge 99,8% SLA (Service Level Agreement) taseme ehk teenuse kättesaadavuse üle.

Nii kõrge SLA ei oleks võimalik ilma pideva investeeringuta  Telema põhisüsteemidesse, nii infrastruktuuri kui rakendustesse. Viimase 10 aasta jooksul on Telema EDI-teenuste arendamisse investeerinud üle 5 miljoni euro.

2023. aastal plaanib Telema investeerida veel miljon eurot nii oma baassüsteemide kindlustamiseks kui ka teenuste uuendamiseks. Taristu poolel on jätkuvalt eesmärgiks tagada süsteemi pidev kättesaadavus, turvalisus ja töökindlus. Kombineerides traditsiooniliste andmekeskuste uuendamise eelised pilve paindlikkuse ja skaleeritavusega, liigub Telema veelgi turvalisema ja kuluefektiivsema IT-infrastruktuuri suunas.

Toodete osas jätkab ettevõte investeerimist Telema eFlow rakenduse edasiarendusse Telema MatchFlow. See on lahendus, mis automatiseerib ostutellimustel põhinevate arvete käsitluse, võrreldes kolmepoolselt ostutellimust, kauba/teenuse vastuvõtudokumenti ja arvet. Lahenduse algne versioon jõuab turule 2023. aastal.

Telemal on plaanis täielikult uuendada ka klientidele suunatud iseteenindusportaal. Täna saavad kliendid ise hallata oma süsteemi kasutajakontosid ja lepinguid, jälgida EDI dokumentide liiklust ja luua ühendusi uute EDI-partneritega. 2023. aastal investeerib ettevõte Telema portaali, lisades sellele uut funktsionaalsust ning pakkudes paremat kasutajakogemust.

Ilma pidevate investeeringuteta taristusse ja toodete funktsionaalsusesse ei oleks EDI ja sellega seotud teenuste osutamine mõeldav. Telema on Baltimaades kõrgeimat SLA-taset (99,8%) ja parimat kliendikogemust (NPS 73) pakkuv EDI-operaator.