Telema kliendirahulolu NPS kasvab juba 7. aastat
Uudised
nov. 29, 2019

Telema kliendirahulolu on seitsmendat aastat järjest tõusuteel. Novembris läbiviidud 2019. aasta uuring 1551 vastajaga näitas NPS skooriks 66. Saadud vastused annavad kasulikku tagasisidet nii Telema klienditeenindusele kui tootearendusele.
Korra aastas viib Telema läbi laiaulatusliku küsitluse, kus tagasisidet saavad anda kõik Telema kliendid. Sel aastal vastas NPS küsimustikule 1551 meie teenuste kasutajat ning saime palju toredaid vastuseid:
“Telema EDI teenus kiirendab oluliselt andmetöötaja tööd, kuna enam ei pea käsitsi tellimusi ja arveid tabelisse lööma. Teie kaudu andmete liikumisel ei tule “näpuvigu”. Sirje Luik, Pajumäe Talu OÜ
“Olen päris pikaajaline kasutaja ja asi töötab ja toimib suurepäraselt. Telema MMT on Minu Meeldiv Töökaaslane.” Kaie Aab, Renalko Kaubandus OÜ
“Teenus on väga kasutajasõbralik ja lihtne. Mida rohkem hankijaid on Telemaga liitunud, seda lihtsamaks muudab see ka minu igapäevatööd. Klienditeenindus on kiire, professionaalne ja täpne.” Birgit Pani, Tradehouse OÜ
Tänutäheks panustatud aja eest loosisime kõigi vastajate vahel välja auhinnad, mis teevad kõhule pai ja toovad rõõmu pimedatesse talvepäevadesse. Loosiõnn naeratas Eskaro AS esindajale Jana Kullile (pildil vasakul), CocaCola HBC AS esindajale Leana Bluumile ja COOP Eesti Keskühistu esindajale Janek Lepale.
Mis üldse on NPS?
NPS ehk Net Promoter Score mõõdab klientide rahulolu läbi kahe küsimuse: „Kui tõenäoliselt soovitaksid Telemat oma sõbrale või kolleegile?“ ja “Miks?”. Hinnata saab 10-palli skaalal, kus hinde 0-6 andjaid loetakse rahulolematuteks klientideks, 7-8 palliga hindajaid passiivseteks ning hinde 9-10 andjaid ettevõtte lojaalseteks klientideks ja fännideks.
Telema mõõdab NPS-i alates 2012. aastast. Oleme parandanud oma tulemusi läbi aastate, mõistes üha enam klientide soove ja leides neile võimalikult kiireid lahendusi. Meie südameasjaks on mõista klientide probleeme ning pakkuda seeläbi kvaliteetsemaid teenuseid.