ENG LIT LAT
LOGIN
Esileht

Telema WebShop

Trüki

Telema WebShop on B2B veebipõhine ostukeskkond, mille abil saab kiiresti ja lihtsalt koguda tellimusi väikekauplustelt ja HoReCa ettevõtetelt.Telema WebShopis on võimalik tellimusi vormistada igal ajahetkel, sõltumata müügiettevõtte tööajast ning töötajate hõivatusest.


Ettevõtte ärikliendid saavad Telema WebShopis kohe pärast Telemaga lepingu sõlmimist tellima hakata. Teenus ei nõua tellijatelt täiendava tarkvara soetamist või muude tehniliste arenduste teostamist. Teenus on kättesaadav kõigile registreeritud kasutajatele. Tellimuse tegemiseks piisab vaid internetiühendusega arvutist.



Milleks hea?


Väärtus tarnijale/müüjale

  • Lüheneb oluliselt tellimuste käsitlemise aeg.
  • Tellimustes esineb vähem vigu, kuna need põhinevad ettevõtte majandustarkvaras oleval toote- ja hinnainfol.
  • Väheneb müügisekretäride koormus ning paraneb klienditeeninduse kvaliteet.
  • EDISupplieri kasutajatel kaob tellimuste topeltsisestuse vajadus, kuna saadud tellimused imporditakse automaatselt müügitellimustena ettevõtte majandustarkvarra.
  • Tellimused laekuvad ühtlasemalt, võimaldes lao tööd paremini korraldada ning kaupu õigeaegselt tarnida.
  • Telema WebShopi kasutamine on ettevõttele kuluefektiivne lahendus.


Mida võimaldab?



Funktsionaalsus

Müügitellimused: tellimuste saamine klientidelt.
Müügiarved: arvete väljastamine klientidele.
Kliendid ja kontaktid: klientide nimekirja ja kontaktandmete vaatamine.
Müügi väljavõtted: ülevaade tellimustest ja arvetest kliendipõhiselt erinevate ajaperioodide lõikes.
Tooted: tooteinfo avaldamine ja vaatamine veebis; tootegrupid.
Hinnad: hinnakirjade avaldamine ja vaatamine veebis; kliendipõhised hinnakirjad; allahindlused.
Sortimendid: kliendipõhiste sortimentide kasutamine.


Otsingu kasutamine (kliendid, tooted, tellimused)

Integreeritus teiste EDI teenustega           

Mitme valuuta kasutamise võimalus

Mitmekeelsus

Kasutajate haldamine: õiguste määramine kasutajatele

Dokumentide ja nimekirjade printimine
Edastatud dokumentide säilitamine 30 päeva

Lisaks võimalus tellida täiendavat arhiveerimisaega



Kliendipõhised lahendused


Meie teenused arenevad koos meie klientidega. Lisafunktsioonide vajaduse arutamiseks võite meiega igal ajal ühendust võtta. Leiame koos just Teile sobiva lahenduse.