Telema kliendirahulolu rekord kordus 2024. aastal

Telema kliendirahulolu rekord kordus 2024. aastal

Telemas ei ole kliendirahulolu lihtsalt eesmärk, vaid meie igapäevase töö lahutamatu osa. Igal aastal viime läbi kliendirahulolu (NPS) uuringu, et hinnata, kui hästi vastame oma klientide ootustele.

Meil on rõõm jagada, et 2024. aastal ulatus meie NPS skoor 72,7-ni (1301 vastajat), asetades meid B2B Saas- sektori tippettevõtete hulka.

 

Mis on NPS?

NPS ehk Net Promoter Score näidik, mida kasutatakse kliendirahulolu ja lojaalsuse mõõtmiseks. See põhineb ühel lihtsal küsimusel:

“Kui tõenäoline on, et soovitaksite seda ettevõtet oma sõpradele ja kolleegidele?”

telema kliendirahulolu

 

Kliendid vastavad skaalal 0 kuni 10 ning nende vastuste põhjal jaotatakse nad kolme rühma:

  • Promootorid (hinnangud 9–10): lojaalsed kliendid, kes on meie teenustega väga rahul ja soovitaksid Telema lahendusi teistele. Nende toetus soodustab kasvu ja tugevdab meie mainet.
  • Passiivsed (hinnangud 7–8): rahulolevad kliendid, kes ei ole siiski piisavalt entusiastlikud, et aktiivselt meie teenuseid soovitada.
  • Kriitikud (hinnangud 0–6): rahulolematud kliendid, kes võivad teisi Telema kasutamise eest hoiatada.

Lõpliku NPS-skoori arvutamiseks lahutatakse kriitikute protsent promootorite protsendist, mille tulemuseks on skoor vahemikus -100 kuni +100.

 

NPS: Rohkem kui lihtsalt number

Meie jaoks ei ole NPS lihtsalt number, vaid see annab väärtuslikku teavet kliendirahulolu ja arenguvõimaluste kohta. Kõrge skoor, nagu Telema 72,7, näitab tugevat klientide usaldust ja rahulolu. B2B Internationali andmetel jäävad B2B sektori parimad NPS-skoorid vahemikku 65–75, mistõttu on see saavutus eriti tähelepanuväärne.

Siiski ulatub NPS-i tõeline väärtus skoorist kaugemale. Meie iga-aastase rahulolu-uuringu suurim väärtus peitub klientidelt saadud kommentaarides. See tagasiside aitab meil mõista, kuidas oma teenuseid täiustada, paremaid tooteid arendada ja protsesse kasutajasõbralikumaks muuta. Dialoogi hoidmine klientidega on ülioluline, et pakkuda turuliidrina teenuseid.

 

Arengud Telema eFlow ja EDI teenustes

Viimastel aastatel on meie ostuarvete töövoogude automatiseerimise tööriist Telema eFlow läbi teinud mitmeid uuendusi. Pidevalt kasvav NPS skoor kinnitab nende arenduste vajalikkust ja näitab, et liigume õiges suunas. Telema eFlow vähendab käsitööd, automatiseerib korduvaid protsesse ning tagab arvete täieliku nähtavuse, võimaldades finantsmeeskondadel keskenduda suuremat väärtust loovale tööle.

Meie EDI teenused toimivad taustal sujuvalt, automatiseerides klientide tarneahela protsesse. Need lahendused aitavad ettevõtetel tööprotsesse lihtsustada, vigu vähendada ja aega säästa – kasu, mida kliendid oma tagasisides pidevalt esile toovad.

 

Iga-aastane võimalus suhtluseks

Iga-aastane NPS uuring pakub enamat kui lihtsalt skoori, see on võimalus suhelda otse meie klientidega. Kuuleme nende positiivsetest kogemustest, mõistame nende väljakutseid ja kogume ideid arenguks.

Mida meie kliendid ütlesid:

„Telema lahendus töötab märkamatult. Kui seda äkitselt poleks, saaks aru, kui hädavajalik see on.”

Mehis Väin
SAAREMAA KÖÖK OÜ

 

„Ma ei kujuta enam oma tööd ilma Telema abita ette. See jätab isegi aega oma mõtete kuulamiseks. :)”

Anne Männik
UNINAKS AS

 

„Vähemalt hetkel ei ole ma teadlik kellestki, kes selles valdkonnas parem oleks kui Telema!”

 

Deivi Talve
APOLLO KAUPLUSED OÜ

 

Tulevikku vaadates

Viimase üheksa aasta jooksul on Telema järjepidevalt parandanud oma NPS-skoori. Uuring on aidanud meil paremini mõista oma klientide vajadusi ja võimaldanud pakkuda veelgi paremaid teenuseid. Edasi liikudes jääme pühendunuks oma lahenduste täiustamisele ja, mis kõige tähtsam, avatule suhtlusele oma klientidega.

Täname kõiki, kes osalesid meie 2024. aasta NPS-uuringus! Teie tagasiside on olnud hindamatu ning ootame põnevusega järjekordset aastat täis kasvu ja koostööd!

 

 

Kaidi Hannus

Baltikumi klienditoe juht