EDI kaotas kitsaskohad Hesora tellimuste käsitlemisel

EDI kaotas kitsaskohad Hesora tellimuste käsitlemisel

Kirglike kodukaunistajate jaoks on Leedu kaubamärgid Hesora ja Dekorika väga tuntud nimed. Firmad on karniiside, ruloode, erinevate alumiiniumprofiilide ja kardinatarvikute hulgimüügile spetsialiseerunud turuliidrid. Viimase 25 aasta jooksul on nad edukalt kanda kinnitanud kõigis Baltimaades, pakkudes oma tooteid lõpptarbijatele enam kui 300 jaekliendi 400 müügikoha kaudu ning käsitledes iga kuu ligi 1000 tellimust.

2015. aastal astus Dekorika UAB strateegilise sammu, alustades koostööd Telemaga. Mõne aja pärast järgis tütre eeskuju ka emaettevõte Hesora UAB. Finantsdirektor Vytautas Paurys meenutab koostöö alguse tagamaid: „Äri laienedes tuvastasime oma tellimuste käsitlemise protsessis mitmeid kitsaskohti. Mõned tarned viibisid ainult seetõttu, et tellimuse andmete käsitsi sisestamine võttis aega. Telema EDI tutvustasid meile nutilahendustega hästi kursis olevad Eesti kliendid. Kuna lahendus toimis, laiendasime selle kasutust ka oma Leedu ja Läti partneritega.”

Täna sujub Telema EDI kenasti selliste tuntud jaemüüjatega nagu Makveža, Bauhof, Kurši, Decora, Kesko Senukai ja Bikuvos prekyba. „Iga kuu võtame elektrooniliselt vastu umbes 400 tellimust, mis saabuvad otse meie majandustarkvarasse Rivilė. Tüütu tellimuste sisestamise asemel saavad meie töötajad keskenduda tõeliselt väärtust loovatele ülesannetele. Automatiseerimine on muutnud meie tegevuse sujuvamaks, aidates iga kuu säästa 120–150 töötundi,” lisab Paurys.

Muudatustest mõeldes nendib Paurys: „Naasmine endise manuaalse süsteemi juurde on kujuteldamatu. Telema mitte ainult ei muutnud tõhusamaks ühte töövoogu, vaid parandas oluliselt kogu ettevõtte igapäevast tegevust. Olen EDI kui murrangulise tehnoloogia tulihingeline toetaja ja hindan väga Telemat usaldusväärse partnerina.”

 

Hesora lugu

1998. aastal Panevėžyses asutatud Hesora UAB on Leedu tuntuim sisutuskaupade tootja ja edasimüüja. Ettevõte toodab ja turustab ka erinevaid viimistlus- ja ehitusmaterjale. 2007. aastal loodud tütarettevõte Dekorika põhisuunaks on hulgimüük nii Baltimaades kui ka laiemalt kogu Euroopa Liidus. Grupi ettevõtete 34 pühendunud töötaja ühised jõupingutused tõid
2022. aastal konsolideeritud müügitulu 6 miljonit eurot.

Vaadake, kui palju õnnestub teil lahendusega EDI Supplier säästa või võtke meiega ühendust, et saada lisateavet.

  • (kohustuslik)