Kuidas on 5000+ poodi säästnud aega ja raha?

E-arveldus, EDI, Uudised

Kuidas on 5000+ poodi säästnud aega ja raha?

2021. aastal liikus läbi Baltikumi suurima EDI võrgustiku Telema rohkem kui 21 miljonit dokumenti. Nii suures mahus tellimuste, arvete ja teiste kaubandusdokumentide töötlemine nõuab usaldusväärset lahendust. Pingutus ning ajakulu, mida sellise hulga andmete sisestamine võtab, on meeletu. See tõstatab küsimuse, kuidas on suutnud üle 5000 poe (ja restorani) automatiseerida oma andmevahetuse protsessid?

 

Mis on kasu andmevahetuse automatiseerimisest?

Tarneahela andmevahetuse parendamine ja efektiivsemaks muutmine on üks Telema peamistest eesmärkidest. Telema EDIBuyer lahendus integreerib jaemüüja majandustarkvara Telema süsteemiga, võimaldades kauplustel saata EDI tellimusi ja võtta vastu EDI arveid rohkem kui 1400 tarnijalt.

Rohkem kui 38 Baltikumis majandustarkvara tuge pakkuvat ettevõttet on juba Telema sertifitseeritud partnerid. Sertifitseeritud tarkvarasid kasutavatel jaemüüjatel on võrgustikuga liitumine eriti taskukohane, kiire ja lihtne. Kokku on Telemal kogemusi rohkem kui 80 erineva majandustarkvaraga, liidestumistega üle 10 erineva kanali (AS2, RestAPI jne) ja rohkem kui 20 formaadiga (EDIFACT, ECOD, iDoc, UBL jne). 

Lisaks headele toodetele on kvaliteetse EDI teenuse nurgakiviks turvaline ja usaldusväärne süsteem. Me usume, et kõrge kvaliteediga teenus ongi üks peamisi põhjuseid, miks ettevõtted valivad Telema EDI võrgustiku. Selle aasta oktoobris ületas Telema EDI võrgustikuga liitunud poodide ja restoranide arv 5000 piiri. 

 

Mis on EDI?

Lühendi EDI taga peitub inglisekeelne väljend electronic data interchange, mis tähistab elektroonilist andmevahetust äripartnerite vahel masinloetaval kujul. Baltikumis on EDI kasutus eriti laialdasel levinud just toidukaubandusektoris, kus tellimused ja tarned toimuvad pea igapäevaselt ning andmemaht on väga suur. EDI kujul on võimalik edastada elektroonilisi tellimusi, arveid, saatelehti, vastuvõtukinnitusi ja teisi kaubandusdokumente. EDI kasutamine tagab tarnijatelt sujuva kauba liikumise poodideni ning hoiab kokku hulga raha ja aega nii tarnijatel kui kauplustel-restoranidel.