Telema investeerib EDI süsteemi arengusse miljon eurot
EDI, Uudised
veebr. 14, 2023

EDI-teenus ehk elektrooniline andmevahetus on ettevõtete jaoks ärikriitiline teenus. Enam kui 5000 Balti riikide kauplust ja 1500 tarnijat on usaldanud oma olulised äriprotsessid Telema hoolde. Telema EDI-võrgustiku kaudu vahetavad nad igapäevaselt üle 60 000 tellimuse ja arve.
Kui jaemüüja tellimus ei jõua tähtajaks tarnijani, jäävad tooteriiulid tarbijate jaoks poes tühjaks. Sellepärast väärtustab Telema oma süsteemi töökindlust väga ja on uhke ülikõrge 99,8% SLA (Service Level Agreement) ehk teenuse kättesaadavuse üle.
Nii kõrge SLA ei oleks võimalik ilma pideva investeeringuta Telema põhisüsteemidesse, nii infrastruktuuri kui seotud tarkvarasse. Viimase 5 aasta jooksul on Telema EDI-teenuste arendamisse investeerinud üle 5 miljoni euro.
2023. aastal plaanib Telema investeerida veel miljon eurot nii oma baassüsteemide kindlustamiseks kui ka teenuste uuendamiseks. Taristu poolel on jätkuvalt eesmärgiks tagada süsteemi pidev kättesaadavus, turvalisus ja töökindlus. Kombineerides traditsiooniliste andmekeskuste uuendamise eelised pilve paindlikkuse ja skaleeritavusega, suudab Telema saavutada turvalisema ja kuluefektiivsema IT-infrastruktuuri.
Toodete osas jätkab ettevõte investeerimist Telema eFlow rakenduse edasiarendusse Telema mFlow. See on lahendus, mis automatiseerib ostutellimustel põhinevate arvete käsitluse, võrreldes kolmepoolselt ostutellimust, kauba/teenuse vastuvõtudokumenti ja arvet. Lahenduse algne versioon jõuab turule 2023. aastal.
Telemal on plaanis täielikult uuendada ka klientidele suunatud iseteenindusportaal. Täna saavad kliendid ise hallata oma süsteemi kasutajakontosid ja lepinguid, jälgida EDI dokumentide liiklust ja luua ühendusi uute EDI-partneritega. 2023. aastal investeerib ettevõte Telema portaali, lisades sellele uut funktsionaalsust ning pakkudes paremat kasutajakogemust.
Ilma pidevate investeeringuteta taristusse ja toodete funktsionaalsusesse ei oleks EDI ja sellega seotud teenuste osutamine mõeldav. Telema on Baltimaades kõrgeimat SLA-taset (99,8%) ja parimat kliendikogemust (NPS 73) pakkuv EDI operaator.