Photo: Lidl Estonia
Lidl on Baltikumis alates oma esimese kaupluse avamisest Leedus 2016. aastal stabiilselt kasvanud. Järgnes laienemine Lätti 2021. aastal ja Eestisse 2022. aastal. 2024. aasta seisuga on Lidlil 75 kauplust Leedus, 30 Lätis ja 14 Eestis. Lidli ärimudel keskendub kvaliteetsete toodete pakkumisele taskukohaste hindadega ning protsesside lihtsusele ja tõhususele.
Üks viise, kuidas Lidl oma tegevused efektiivsena hoiab, on elektroonilise andmevahetuse (EDI) kasutamine suhtluses tarnijatega. Telema on Lidli EDI-partner Eestis ja kogu Baltikumis, aidates korraldada andmevahetust Lidli ja tema tarnijate vahel.
Kuidas EDI on tarnijatele kasulik
Lidl pakub tarnijatele mitmeid võimalusi tellimuste vastuvõtmiseks ja arvete elektrooniliseks esitamiseks, sealhulgas Self-EDI portaali. See lahendus sobib peamiselt väiksematele tarnijatele, kuna see eeldab käsitsi andmete sisestamist. Suurematele tarnijatele või neile, kes soovivad tegutseda efektiivselt, on märksa sobivam täisautomaatne EDI-süsteem.
Dokumentide automatiseeritud edastamine tarnija ERP-süsteemist otse Lidli süsteemi vähendab andmete käsitsi sisestamist, kiirendab protsesside kulgu ja vähendab vigade tekkimise võimalust. Telema pakub terviklikku EDI-lahendust, mis tagab sujuva dokumendivahetuse Lidliga, säästes tarnijatele nii aega kui ka raha.
Telema EDI-lahendus Baltikumis
Telema EDI-lahendus Lidliga ei piirdu vaid Eestiga, vaid on saadaval ka Lätis ja Leedus. Dokumentide vahetuse automatiseerimisega aitab Telema tarnijatel säästa väärtuslikke ressursse ning tagada vastavus Lidli rangetele tööstandarditele. Rohkem teavet Lidli kauplustega EDI loomise kohta saate Telema spetsialistidelt, kirjutades aadressil info@telema.com.