Kaasamiskirjad tarnijalt ostjatele

Tarnijalt ostjale, kes on Telema klient

 

Tere / Austatud koostööpartner / ……

 

Oleme kasutusele võtnud Telema e-andmevahetuse teenused (EDI), et muuta kauba tellimis- ja vastuvõtuprotsessid tõhusamaks. Alates xx.xx.2021 võtame tellimusi vastu ning saadame kaubaarveid vaid elektroonselt läbi Telema.

 

Järgnevate sammudena palume:

  • luua ühendused Telema portaalis;
  • aktiveerida majandustarkvaras tellimuste edastamine ja arvete vastuvõtt Telema kaudu;
  • saata edasised tellimused elektroonselt.

 

Täname meeldiva koostöö eest / Lugupidamisega / …

 

Tarnijalt ostjale, kes ei ole Telema klient

 

Tere / Austatud koostööpartner / ….!

 

Oleme kasutusele võtnud Telema e-andmevahetuse teenused (EDI), et muuta kauba tellimis- ja vastuvõtuprotsessid tõhusamaks. Alates xx.xx.2021 võtame vastu tellimusi ning saadame kaubaarveid vaid elektrooniliselt läbi Telema.

 

EDI ehk e-andmevahetus tagab kiire ja turvalise andmete liikumise majandustarkvarade vahel. Automaatselt otse süsteemi saabuvad tellimused säästavad oluliselt teie aega, kiirendavad nende täitmist ja vähendavad ümbertrükkimisest tekkivaid vigu. Meie poolt saadetavad EDI arved vähendavad omakorda teie andmesisestuse mahtu ning tagavad täpsuse.

 

Selleks, et alustada EDI arvete vastuvõtmist ja tellimuste edastamist, palun võtke ühendust EDI-operaatoriga. Telema AS meeskond on valmis konsulteerima e-andmevahetuse käivitamise osas. Palun edastage sellekohased küsimused telema@telema.com

 

Täname meeldiva koostöö eest. / Lugupidamisega / …