Gourmet Bakery säästab EDI-ga 7,5 töötundi päevas

EDI, Uudised

Gourmet Bakery säästab EDI-ga 7,5 töötundi päevas

Läti ettevõte Gourmet Bakery on aastaga kasvanud väikesest pagarikojast oma poodide keti ja laia sortimendiga väiketootjaks. Telema EDI teenused on firma kiires arengus mänginud olulist rolli. Tellimuste automaatne menetlemine hoiab päevas kokku 7,5 tundi, võimaldades tegeleda andmesisestusest palju olulisemate teemadega. See teeb kokku üle 200 tunni säästetud väärtuslikku tööaega kuus.

Pagarikoda Gourmet Bakery asutati aasta tagasi, mil ala asjatundja Andrejs Grigorjevs otsustas koos oma kaasa Natālija Grigorjevaga täita tühjana seisva turuniši. Läti tarbijad tellisid kondiitritooteid kodupagaritelt või haarasid kiiruga lähimast kauplusest transrasvu sisaldava koogi. Kvaliteetsest toorainest valmistatud kondiitritoodete leidmine keskmisest supermarketist oli paras väljakutse. Siin tuligi mängu Gourmet Bakery, eesmärgiga pakkuda kvaliteetseid torte ja kooke ka poekettide lettidel.   

Alguses võeti klientidelt tellimusi vastu telefoni ja e-posti teel ning müügiassistent vormistas tellimuse, sisestades kõik andmed tekstitöötlusvormi. 50 tellimuse käsitlemiseks kulus terve tööpäev ja loomulikult ei saanud ettevõte nii jätkata, arvestades ambitsioone ja plaane.

Esimeste lepingute sõlmimisel jaekettidega Rimi ja Mego otsiti võimalusi tarneahela protsesside automatiseerimiseks ning Telema Läti abiga vormistati liitumine EDI-võrgustikuga. Nüüd jõuavad jaekaupluste tellimused masinloetavana otse ettevõtte majandustarkvarasse Accor Profi, kus nendest saab mugavalt vormida e-arved, saates need otse tarkvarast klientidele. Gourmet Bakery kaasomanik Natalija Grigorjeva kommenteerib: 

“Tellimuste vastuvõtmine läbi Telema EDI süsteemi on palju mugavam ja hoiab kokku palju aega. Telema EDI abil suudame poole tunniga ära teha kogu päeva töö, mis seni tellimuste käsitlemiseks kulus. Ja ei mingeid vigu!” 

Väiketootja on avamas oma gurmeekaupluste ketti ja e-poodi (www.gourmetbakery.lv), sortimenti laiendatakse erinevate pagari- ja kulinaariatoodetega. Ettevõte on rahul, et on leidnud endale Telema näol partneri, kes aitab neil kasvada, arendades tarneprotsesse. Küsimuse peale, mida teeb andmesisestaja nüüd, mil Telema EDI on suure osa töömahust enda kanda võtnud, vastab Natalija rõõmsalt: 

“Väikefirmas, nagu meil, on alati palju teha. Rutiinse andmesisestuse ja dokumentide väljatrükkimise asemel aitab müügiassistent meid mitmete olulisemate ülesannete täitmisel: keskendub klienditeenindusele ja hoiab asjadel silma peal. ”

Täna vahetab Gourmet Bakery e-dokumente ligi 400 kauplusega üle kogu Läti. Kuna tellimuste maht ületab kuus 2000 piiri, pakub nende käsitlemise automatiseerimine kindlasti konkurentsieelist.