Telema NPS skoor on 71 – klientide rahulolu järjest kasvab

Uudised

Telema NPS skoor on 71 – klientide rahulolu järjest kasvab

Telema kliendirahulolu on kaheksandat aastat järjest tõusuteel. 2020. aasta novembris läbiviidud 1500 vastajaga uuring andis NPS-skooriks 71. Uuringufirma B2B International andmetel on see näitaja pea kolm korda kõrgem kui ärisektori teenusepakkujatel keskmiselt. 

Küsitluse kõige väärtuslikum osa on vastajatelt saadud kommentaarid. Meie meeskond analüüsib neid põhjalikult, et leida üles kõik parandusettepanekud nii teenuste kui ka teeninduse osas. Nii on klientide ettepanekute põhjal aastate jooksul välja töötatud mitu uut toodet, näiteks kuluarvete kinnitusring Telema eFlow. Teine lisaväärtust loov lahendus, tooteandmete haldamise platvorm Telema PDS, on käivitamisel aastal 2021.  Samuti jätkame investeerimist Telema süsteemi tervikuna, tänu millele püsib teenusekindlus (SLA – Service Level Agreement) ka 2020. aastal 99,9% tasemel. 

Igapäevaselt töötavad EDI-teenused taustal nii, et kliendid ei pruugi neid tähelegi panna. Korra aastas viib Telema läbi laiaulatusliku küsitluse, kus tagasisidet saavad anda kõik Telema teenuste kasutajad. Ka sel aastal saime NPS-uuringule vastanutelt palju toredaid kommentaare:

‘’Kasutades Telema teenust hoiame kokku väga palju väärtuslikku tööaega, /…/ et tegeleda reaalse müügiga. /…/ Väheneb oluliselt võimalus teha tellimuste üle kirjutamisel vigu, mis omakorda tekitab lisatööd ja tagajärgede likvideerimisel lisakulutusi.’’ Andres Lelumees, Sigari Maja OÜ

‘’Kaasaegne lahendus, mis aitab olla efektiivne ja vähendab kasitööd – on aega tegeleda tähtsamate asjadega!’’  Anna Pimahhova, Toolmarketing OÜ

‘’Hea ja positiivne klienditeenindus. Õigeagselt lahendavad probleeme ja vastavad küsimustele.’’ Irina Kushanova, Vikstal OÜ

‘’Olen alati Telema teenustega väga rahul olnud. Kõik teenused on väga lihtsad ja mugavad. Suhtlus on kiire ja inimesed väga abivalmid.’’ Janne Tammsaar, Euroleib AS

‘’Üha enam meie koostööpartnereid liituvad samuti Telema süsteemiga, kuna programm teeb meie igapäevatööd tüki maad kiiremaks ja samuti hoiab ära ka harva esinevad sisestusvead. Kiire ja parim lahendus tellimuste vormistamisel otsast lõpuni. Täname Teid!’’ Mihkel Pihlak, UNINAKS AS

 

Mis üldse on NPS?

NPS ehk Net Promoter Score mõõdab klientide rahulolu läbi kahe küsimuse: „Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Telema’t teenusepakkujana oma sõbrale või äripartnerile?“ ja “Miks?”. Hinnata saab 10-palli skaalal, kus hinde 0–6 andjaid loetakse rahulolematuteks klientideks, 7–8 palliga hindajaid passiivseteks ning hinde 9–10 andjaid ettevõtte lojaalseteks klientideks ja fännideks.

Telema mõõdab NPS-i alates 2012. aastast. Meie tulemused on aasta-aastalt paranenud, sest saame üha paremini aru klientide soovidest ja leiame võimalikult kiireid lahendusi. Meie südameasjaks on mõista kliente ning pakkuda seeläbi veel kvaliteetsemaid teenuseid.