EDI abil pakub Finnfoam paremat klienditeenindust

EDI, EDI Supplier kliendilood, Kliendilood, Uudised

EDI abil pakub Finnfoam paremat klienditeenindust

Tunnustatud Soome kaubamärk Finnfoam toodab ehitussektorile suunatud kvaliteetseid plastist soojusisolatsioonimaterjale. Leedu ettevõte UAB Finnfoam toodab ja müüb Finnfoami tooteid Baltimaades 80 kliendile, sh jaekettidele Lemora, Kesko Senukai, Makveža, Jungtinis tiekimas, Bikuvos prekyba, Kurši, Optimera jt. Et tarnida tooteid 350 kauplusesse ja lattu, peab ettevõte kuus käsitlema üle 1000 tellimuse. Kuna see tekitab töötajatele suure koormuse, hakkas Finnfoam otsima IT-lahendusi müügiprotsesside automatiseerimiseks.

Logistikajuht Rūta Čaplikienė meenutab: “Meie ettevõte kuulis EDI-st (elektrooniline andmevahetus) esmakordselt 2018. aastal. Tore oli teada saada, et enamik meie kliente juba kasutab EDI-teenuseid. Uurisime turgu ja saime kohalikelt EDI-teenuse osutajatelt mitmeid pakkumusi. Valisime oma partneriks Telema mitmel põhjusel, määravaks sai aga Telema võrgustiku ulatus ehk meie kaubanduspartnerite hulk. Alustasime koostööd 2019. aasta lõpus.”

“Valisime oma partneriks Telema mitmel põhjusel, määravaks sai aga Telema võrgustiku ulatus ehk meie kaubanduspartnerite hulk. Alustasime koostööd 2019. aasta lõpus.”

Finnfoam kasutab majandustarkvara MS Dynamics Navision, mida toetab ettevõte Softera. Klientidelt saabuvad tellimused liiguvad nüüd sujuvalt otse Finnfoami laohaldussüsteemi ja arveid saab esitada vaid ühe hiireklõpsuga. EDI-mooduli juurutamine Navisioni tarkvarasse sujus probleemideta, kui klientide poolel said lahendatud puudulike tooteandmetega (koodid, mõõtühikud) seotud väljakutsed.

“Olles ära klaarinud tooteandmetega seotud kitsaskohad ja EDI igapäevaselt kasutama asunud, ilmnes kiiresti selle reaalne kasutegur. Protsessi automatiseerimine hoiab käsitsi andmesisestuse pealt kokku vähemalt 100 töötundi kuus. Kuna hetkel on digiteeritud u 40% tellimuste kogumahust, siis näeme selgelt, et kokkuhoid võiks olla ka 250 tundi kuus. See on aeg, mida ettevõte saaks kindlasti kasutada klientide paremaks teenindamiseks,“ kommenteerib pr Čaplikiene.

“Protsessi automatiseerimine hoiab käsitsi andmesisestuse pealt kokku vähemalt 100 töötundi kuus. See on aeg, mida ettevõte saaks kindlasti kasutada klientide paremaks teenindamiseks.“

“Mis puutub tulevikuplaanidesse, siis jätkame uute klientide kaasamist EDI-sse, et säästa Telema EDI-lahenduse abil veel enam väärtuslikku aega. Kaalume ka sarnase lahenduse juurutamist oma emafirmaga Finnfoam OY. See võimaldaks automatiseerida ka tarneahela ostuprotsesse,“ võtab Rūta Čaplikienė teema kokku.

 

Ettevõttest Finnfoam UAB

Finnfoam OY asutati 1971. aastal, mil ettevõte hakkas tootma EPS toruisolatsioonimaterjale. 50 aastaga on Finnfoami kontsern arenenud üheks juhtivaks plastist soojusisolatsioonimaterjalide tootjaks. Ettevõte investeerib jätkuvalt oma Soomes, Leedus ja Hispaanias asuvatesse tootmisüksustesse. Leedu haru Finnfoam UAB pakub tööd 41 inimesele ja ettevõtte käive oli 2022. aastal 40,5 miljonit eurot. Telema teenuseid kasutab Finnfoam UAB alates aastast 2019.

Lugege lisateavet teenuse Telema EDI Supplier kohta või arvutage välja, kui palju aitaks EDI teil kokku hoida.