Rudolf restoran säästab EDI-ga 25 tundi kuus

EDI, EDI Buyer kliendilood, HoReCa, Kliendilood, Uudised

Rudolf restoran säästab EDI-ga 25 tundi kuus

Rudolf restoran

Rudolf restoran, üks parimaid prantsuse köögi esindajaid Eestis, on Silverspoon gastronoomiakonkursi finalist ning üks 30-st parimast restoranist Eestis (White Guide järgi). Eesti helilooja Rudolf tobiase järgi oma nime saanud restorani menüü on inspireeritud nii helilooja seiklustest Euroopas kui ka restoranile kuuluvast Eesti vanimast kokaraamatust, mis pärineb Tobiase ajast. Peakokk Sten Märtin, kes on praktiseerinud Michelini tähega restoranis, lähtub oma tegemistes ütlusest:„Fall in love with the process and the results will follow“  ning usub, et tänapäevase kokanduse alustalaks ongi just prantsuse köök.

 

Väljakutse

Restorani jõuavad arved paberil koos tellimustega rohkem kui 15 erinevalt tarnijalt, mille tulemuseks on üle 150 arve kuus. Arved kuhjuksid köögis kuni sous-chef-id leiavad aja neid käsitsi ükshaaval, rida-realt laohaldussüsteemi (WMS) Compucashi sisestada.

Kogu protsess on aeganõudev, tüütu ja võimaldab inimlikke vigu. Lisaks on peaaegu võimatu viia läbi inventuuri enne kui arved on süsteemi sisestatud.

“Sisestades sadu ridu andmeid, võib ühe komakohaga eksimine põhjustada palju segadust inventuuris. Vea põhjuse otsimine on aeganõudev ning selleks on tavaliselt aega peale restorani sulgemist, mille tulemusena tekivad ületunnid. Kokad soovivad töötada oma retseptide, toiduvalmistamise ja menüüdega, mitte arvetega,” kommenteerib Sten Märtin, Rudolfi peakokk.

Ootus oli automatiseerida võimalikult palju protsesse, muuta need sujuvamaks ning vältida  käsitsi sisestamist.

 

Lahendus

Rudolf otsustas juurutada Telema EDI Buyer lahenduse, mis automatiseerib arvete protsessi ning eemaldab käsitsi andmete sisestamise ja vead. Kõik arved ilmuvad Compucashi automaagiliselt kohe kui need on vastu võetud.

Tänu Compucashi sisse ehitatud standardiseeritud Telema EDI moodulile oli EDI teenuste juurutus kiire, lihtne ja kuluefektiivne. Rudolf alustas elektrooniliste arvete vastu võtmist Compucashi vaid mõni päev pärast lepingu allkirjastamist Telemaga.

Oluline samm oli Rudolfi tarnijate teavitamine EDI-le üleminekust. Kõikidele tarnijatele saadeti e-postiga kaasamise kirjad elektroonilise dokumendivahetusega alustamisele. Vaid mõne päeva jooksul olid enamus tarnijatest ühendatud ja arved saadeti Rudolfile elektroonilselt.

“Nüüdseks ootame EDI kasutust igalt uuelt tarnijalt. Kui tarnija sellele nõudele ei vasta, valib Rudolf teise partneri. Enamusel juhtudest on tarnijad tuttavad EDI ning Telemaga ja juba kasutavad seda,” kommenteerib Märtin.

Tulemus

Olenevalt hooajast, säästab Telema EDI Buyer umbes 25 tundi kuus Rudolfi sous chef-ide väärtuslikku aega. Kokad ei pea enam sisestama arveid Compucashi. Selle asemel kontrollitakse ja kinnitatakse arveid Compucashis, et olla veendunud nende korrektsuses. Kokad saavad keskenduda sellele, mis neile meeldib ning milleks nad restoranis on – uute roogade loomine ning kokkamine.

“Telema EDI Buyer lahendus on lihtne ja loogiline ning juurutus oli lihtne ja kiire. Nüüd on meil võimalus keskenduda restorani täieliku potensiaali kasutamisele ning pakkuda meeldejäävaid kogemusi aina rohkematele klientidele,” kiidab Märtin.

Lisaks, kuna inimlikud vead on eemaldatud ning arved ilmuvad automaagiliselt Compucashi, saab inventuuriga alustada ilma eelneva tööta. Nii on vähenenud ka ületunnid.

Kokkuvõttes on Rudolf rahul Telema EDI Buyer lahendusega, pakkudes lubatud kasusid: ajasääst ning vigade eemaldamine.