Telema aitas oma klientidel säästa 100 miljonit eurot

EDI, Uudised

Telema aitas oma klientidel säästa 100 miljonit eurot

2021. aastal liikus Telema võrgustikus üle 21,5 miljoni EDI dokumendi, mis peegeldab 13% kasvu. Keskmiselt säästetakse ühe e-dokumendi töötlemise pealt Telema teenuseid kasutades 30 minutit. Nii hoiti eelmisel aastal kokku suisa 10,7 miljonit tundi. 

Toetudes 2021. aasta keskmistele kaubanduse palga andmetele, tähendab see Telema klientidele kokku 100 miljoni euro suurust säästu.

Eelmisel aastal loodi üle 6 000 uue EDI-ühenduse. Telema võrgustikuga liitus enam kui 200 suurt ja väikest uut klienti, nende seas näiteks Tikkurila, Essve, Piprapood, LHV, Largo ja W.EG. 

“On rõõm näha, et aina enam restorane ja jaemüüjaid näevad ja mõistavad EDI väärtust. Bolt ja Wolt kauplused, Veski Market, Vapiano restoranid ning Bloom on vaid mõned nendest, kes liitusid 2021 Telema EDI võrgustikuga”, sõnab Hele Hammer, Telema tegevjuht. 

“Telema 2021. aasta üks tipphetkedest oli ka Telema PDS lansseerimine, mis on jaekaubanduses pikisilmi oodatud lahendus tooteandmete sünkroonimiseks tarnija ja jaemüüjate vahel.”

Telema PDS-i kasutavad juba Euroleib, Pagaripoisid, Profox, Abestock ja paljud teised tarnijad Eestis, Lätis ja ka Leedus. 2022. aasta fookuses ongi just PDS lahenduse järgmiste versioonide turule toomine ja üha rohkemate kasutajate liitumine. 

Muutes ettevõtteid efektiivsemaks ja kasumlikumaks, aitab Telema oma klientidel kasvada ning pakkuda veelgi kiiremaid teenuseid. Prognooside kohaselt tõuseb 2022. aastal klientide sääst vähemalt 110 miljoni euroni.