Telema PDS ehk tooteandmete sünkroonimine – korduma kippuvad küsimused

Tooteandmed, Uudised

Kuidas saavad tooteandmed Telema PDS-i? 

Kui teil juba on mingil elektroonsel kujul loodud toodete andmebaas, soovitame tooteandmete impordiks kahte võimalust.  Kõige mugavam on tooteandmed laadida ühest süsteemist teise ehk majandus- või raamatupidamistarkvarast otse Telema PDS-i. Teine võimalus andmete laadimiseks on kasutada .xls või .csv laiendiga faili. 

Viimaseks pakume võimalust sisestada tooteandmeid käsitsi Telema PDS-i kasutajaliidese kaudu. Kasutage just seda viisi, kui soovite süsteemi sisestada täiesti uut tooteinfot.

 

Kuidas toimub andmevahetus kasutaja majandustarkvara ja Telema PDS-i vahel?

Mõlema süsteemi funktsionaalsuse kasutamiseks täies mahus soovitame need omavahel liidestada.

See võimaldab liigutada tooteandmeid mõlemas suunas, tarkvarast PDS-i ja vastupidi. Liidestatud süsteemid on paindlikumad, jättes kasutajale valikuvõimaluse luua ja kohandada tooteandmeid seal, kus see töövoos kõige mugavam tundub.

 

Kus soovitate tooteandmeid luua?

Telema PDS pakub tooteandmete kirjeldamiseks oluliselt rohkem võimalusi ja teabevälju kui enamik majandustarkvarasid. Sellepärast soovitame alustada toodete kirjeldamisega PDS-is. Nõnda kaob vajadus ka Exceli tabelite järele.

 

Milliste jaekettidega saab Telema PDS-i kaudu infot vahetada?

Telema PDS võimaldab tooteandmeid valideerida ning koostada automaatselt sortimendi- ja kampaaniainfo tabeleid järgmistele jaekettidele: Rimi, Maxima, Coop, Selver ja Prisma. Jaemüüjate nimekiri täieneb pidevalt ning oleme eesmärgiks seadnud vastata kõigi Baltimaades tegutsevate jae- ja esmatarbekaupu müüvate kauplusekettide sortimenditabelite nõuetele 2021. aasta lõpuks.

 

Kuidas suudab Telema tagada, et PDS-is olevad sortimendivormid vastavad uusimatele jaemüüjate nõuetele?

Telema teeb jaemüüjatega tihedat koostööd, saades neilt aegsasti teavet andmevormides kavandavatest muudatustest. Nii saamegi tagada, et Telema PDS-i sortimenditabelid ja -vormid vastavad alati jaekettide uusimatele nõuetele.

 

Millised on Telema PDS-i hinnastamise põhimõtted? 

Teenuse eest maksavad kõik osapooled, kes saavad andmete sünkroonimisest kasu, nii jaemüüjad kui ka tarnijad. Nagu kõigi teiste Telema teenuste puhul kujuneb kuumakse suurus püsitasust kasutatava funktsionaalsuse eest ning artiklite arvust PDS andmebaasis, mis on muutuv. 

 

Millal on PDS-lahendus valmis kasutamiseks? 

Telema PDS-i baasfunktsionaalsus avatakse kasutajatele 2021. aasta esimeses kvartalis. Kui soovite lahendust proovida varem, andke sellest Telemale teada.

 

Telema PDS (Product Data Sync) ehk Tooteandmete Halduskeskkond on teenus, mis võimaldab  hulgimüüjatel, distribuutoritel või tootjatel kõiki oma tooteandmeid lihtsalt ja efektiivselt luua, hoida ja administreerida ühes andmebaasis. Selline lahendus tagab tooteandmete täpsuse ning vastavuse nõuetele, sest andmeid ei kopeerita erinevate baaside ja tabelite vahel. Kasutajaõigused ning info jagamine läbi turvaliste kanalite kaitseb andmeid kogemata muutmise või väärkasutuse eest.